Kuwang sa lami ang mga sardinas nga gipasawom sa mahalon nga olive oil. Gikan nianang adlawa di ko makatulog ug napugos ko sa pagpakabuhi matag adlaw uban sa pisikal ug mental nga kasakit.


Mao Man Bisaya Quotes Tagalog Quotes Hugot Quotes

Miabot ang bakasyon ginatabangan ko pa gihapon si Nang Nati kada buntag sa Merkado tungod kay naanad nako nga mag-adtoan usahay wala si Lisa sa hapon na moadto magbantay sa tindahan naninda sila og sud-an.

Bisan pa og sakit di ko isapayan. Sa primiro namo og ipon maayo pa kaayo to siya. Mora kong ibayaw sa langit kon. Pa bisan dili pa ko nimo pangutan-on sa pagpuyo uban nimo plano na gyud nako nga mopuyo pagbalik didto sa ato pero unya na inig abli sa klase.

Di nako mabantayan nahinanok na diay ko og balik. Makaginansya tag daghan sa agrikultura. Mabuang tingali ko if dunay mobuwag nila nako.

Maayo ni sa food production. Sama kaniadtong bisan alas 12 sa udto naa pa ko sa bukid. Mao ni nga bisan unsa akong buhaton if sakit na ang akong ulo mohunong ko.

Noy unsaon ko ni pag-solve. Nil Nil Bisan unsaon pa nimo og huna-huna o likay di man nimo mahimo nga lumpungon ang duha. Mapasalamaton ko kay bisan paman nga niyukbo ko sa sakit gitagaan gihapon ko sa Ginoo og bag-ong kinabuhi.

Napildi ko sa mga pagsuway niining Covid-19 apan nagmadaugon ko tungod kay kabubut-on sa kahitas-an nga maayo ko. Di ko makalimot nilang anhing Job Tabada nga nagtukod mismo og mga sekretong grupo sa mga peryodista nga nagsangyaw sa kagawasan. Usa sa akong buhaton mao ang pag concentrate nga naghigda ko.

Tungod kay wala na ko kaaguwanta ako na gyud siyang gibuwagan bisan og sakit para nako. Grabi ang kadaghan sa mga tambal. Di ko makatarong sa pagginhawa.

Usahay di na ko makapugong magduka na ko bisan alas 10 pa sa gabii. Di ko ganahan og binotelya nga sardinas. Nag-ampo ko sa Dios nga unta ayohon ang akong kasakit apan kini nga mga sintoma nagpabilin sulod sa 10 ka tuig.

Busa naka adjust na ang akong lawas. Halos wala na koy buhaton pag-abot nako gikan sa trabaho. Itago lang kos pangalan nga Keken.

53550 likes 170 talking about this. Grabe kaayo nga makaatiman nako. Di na malipay ang maguwang kon makahibawo nga gilumpong nimo silang duha.

Tingali kon nag-anad pa ko sa kainit samtang magsikad di ko bation og ingon niadto. Nakasuway gyud ko nga na-COVID sa miaging Mayo 2021. Di ko ganahan nga mawala sila sa akoang life.

Bisag 17 pa akong edad nahigugma na gyod ko ug nasakitan. Bisan pa og kumpyansa kaayo ang atong mga opisyal labi na sa Kapitolyo ug sa DOH 7 kita na lang ang managana. Usa na mi ka bulan nga wala na magkita kay.

Bisan pa ug ako gikalimtan mo na Kahit na akoy kinalimutan mo na. DI KO NIARON MAO KARON Ika-6 nga Sugilanon sa Ang Kinabuhi ni Eron Unang pagpalubong buhi ni Eron Flashback2 Keywords. Kuyog siya sa pipila ka mga sakop sa media sa Sugbo nga nakigbisog alang sa kagawasan bisan pa man sa hulga nga madakpan.

Apan usahay kon mabalda ang akong pagkatulog maglisod na kog balik paghinanok. Ug agig suhol hatagan ko ni Nang Nati og softdrinks usahay halo-halo biko puto snacks pero OK ra kaayo bisan wala oi si Lisa ra man jud akong giadto ba. Samot na kay magsuon baya na silang duha.

Mao ni ilang gipasi-atab. Grabi ang sakit sa lawas ug magsigi lang og hutoy. Hi Medyo Maldito mo share kos akong love experience bisan og 17 pa ko.

I want to share my unspoken poem. WELCOME TO OG PAGES. Sakit ni Arturo Banat - March 28 2016 -.

Apan kadugayan dinhi na nako nasayran ang tinuod niyang pagkatawo. Hinoon pagkasunod adlaw nakasinati ko og sakit sa akong liog ug mga abaga ug nakaangkon og grabe nga sakit sa ulo. CHORUS Bisan pa ug may la-in ka na karon Kahit na meron ka ng iba ngayon Ikaw lang gihapon ang higugma-on Ikaw pa rin ang minamahal Bisan pa ug kasakit lang ang ma-angkon Kahit na sakit lang ang mapala Basta malipay ka ang tanan akong dawaton Tatanggapin ko ang lahat basta masaya ka.

Bisan pa ug ako gikalimtan mo na Kahit na akoy kinalimutan mo na. Ug kaluoy sa Ginoo wala sila matapdi sa sakit. 58 likes 40 talking about this.

Kung gusto mog pagkaon pananglitan mais nga di na takbuyan og sakit atong usbon ang iyang genetic configuration pinaagi sa pagbutang sa chemicals o tambal sa sakit diha mismo sa mais aron dili na kini masakit. CHORUS Bisan pa ug may la-in ka na karon Kahit na meron ka ng iba ngayon Ikaw lang gihapon ang higugma-on Ikaw pa rin ang minamahal Bisan pa ug kasakit lang ang ma-angkon Kahit na sakit lang ang mapala Basta malipay ka ang tanan akong dawaton Tatanggapin ko ang lahat basta masaya ka. Dili sayon ang akong naagian bisan pa man og mild ang maong kaso.

Sagad moinom ko og tubig ug mo-relax maminaw sa lawas. And akong huna-hunaon nga nagtuyok ang kalibutan which is true and naa ko ini.


Dili Ka Byaan Wattpad Quotes Bisaya Quotes Tagalog Quotes