Read on to discover some of the best hugot lines Bisaya thatll surely help you express how youre feeling. Di po ito kompleto kasi nakalimutan ko yung iba pero nakakatuwa po ito ekanta kasama barkadang kabit.


Boy Banat Patama Quotes Love Quotes Funny Happy Monthsary Quotes Patama Quotes

Sa dili pa mukaon o magluto.

Bisaya ayaw iduot sakit. Rated X Bisaya Confessions. Dili kini mahimong hinungdan sa lain sakit o makahatag mga kumplikasyon. Pangutan-on kung pwedeng panguyaban ka.

Aba nang Disyembre sa gitna ng lamig Sa mga tangkay moy nag-usli ang tinik. May sakit ka ba. How long have you been sick.

Ayaw kaayo iduot. Bisan pa niana kini nagtambag. 985 likes 1 talking about this.

Pagkahuman og ubo ug pagpang-hatsi. Gugma ko ka pait. Miss Universe ka sa akong mata.

Buhata ang matag usa sa steps sa pikas kamot. Ngunit mas masarap parin ang Philipino. Ayaw kahadlok ila kang tugutan na makakita ug bag-o na kalibutan Mao bang kamao kang mulupad Oo ug daghan pa.

Bisan kinawat ras kilid-kilid. Adunay mga higayon nga subsob kana gani sa kawad-on mas-iduot ka pa ngadto sa ilawom hangtud nga mag-antos ka sa. Minsan lang Nobyembre nang di ka mamasid Nakaligtaan kong diligin kang saglit.

Niadto na ako sa ikalaluman sa dagat ug sulod sa lawas sa tawo. Ayaw ko ng patagilid. Posted by Unknown at 303 AM.

Ayaw kog samuka. Agad na isinasalin ng libreng serbisyo ng Google ang mga salita parirala at web page sa mahigit 100 pang wika mula sa English. Biga bilat bisaya bisong buto gugma iyot kayat pikoy pinoy.

Most vaccines are given by an injection but some are given orally by mouth or sprayed into the nose. Come and read bisaya hugot lines collection. Cge pa e-hilak lang.

IPaqawas nalang imong gibati Kay nara ko diri Maminaw ko bai. Ginhawa ug lalom Hala cge inom. I have a stomach ache.

Funny and Inspiring Bisaya hugot lines or quotes a collection from the netizens who share their hugots through post or status on any social media like Facebook and Twitter due to heartbreaks and even in good times. Bangis ra usahay ang kalibutan. Naka move on nako.

Contextual translation of sakit from Cebuano into Tagalog. This page related what our experience in life. Kay ni biya kag kalit.

Tambag guys ba kung masukomag yawyaw magpost-post dayn mos fb ayaw lang tawn inenglisha IF di pa kaayo ta kabalo uy. This is my first ever Bisaya Poetry Dont expect too much and bare with me please. Sakit ang tiyan ko.

Nganong importante ang bakuna Vaccination is a safe and effective way to prevent disease. May 19 2017. Kita ra jud ang mauuwawan.

Pero hayy nako GUGMA PA MORE. Mas nindot sab nga paspasan pero gaan. Anu sa wikang bisaya ang ayaw ko.

51722 likes 8 talking about this. Kay gugma laqi Wa kay paki. Wa kay paki ga sakit sakit Lang sa gibati.

Dili sa kulang ko ug wala ka. Bisag tag piso pa. Ayaw huna-hunaa di na ka gwapa.

Na try ko na ang koryano. Sa dili pa maghatag og pagtagad ug pag-amuma sa mga bata ug adunay sakit buhata usab. Kana bang duolon kas laki.

Sa bawat umagay pinaaasuhan At inaalsan ko ng kusim sa tangkay. Mamaya mag wax sakit na man sakit sa pwet wala na ako sakit. Na try ko na ang arabo.

Dugay na kaayo ang panahon na niagi ko sa akong unang seremonya. Hugot which means to drawn from a deep place in English are mostly based on experiences of people on their daily life. 634 likes 1 talking about this.

Kape murag gugma kung init mas mulami. Nasasaktan na ang akin. Ingnan kag pick-up.

Mas makatagbaw kon kamao kang mopakulitog sa imong dila sa kinailawoman nga bahin sa bilat. Nakighinabi sa mga espiritu sa lain na. Didto ka sa imong kabit.

Kinanta po yan ng friend ko at sakit tyan namin. Pagkahuman og gunit sa mga binuhing mananap. Ayaw mong mabasa ng luha ang pakpak.

Ayaw lamang pasidan-i ang kabataan batok sa hugaw nga mga tigulang tungod kay ang mga bata. Pang good vibes lang po sana po magustuhan ninyo. Sa tinuoray gusto pud nako mabati.

Walay pulos bisan unsaon paghiyak. Kasagaran sa mga bakuna ginahatag pinaagi sa injection ang uban ginainum o gina spray sa ilong. Share to Twitter Share to Facebook Share to Pinterest.

Sakit ang li-og ko. Why is vaccination important. Ug isayaw kas daghang tao.

Kuskusa ang tunga sa matag tudlo ug ang ilawm sa mga kuko. Ayawg kabalaka Di tika biyaan. Katol ang akong tiil.

Pagkahuman og gamit sa kasilyas. Results for ano sa bisaya sakit na sangla translation from Tagalog to Cebuano. Sa ingon maghunahuna nga magbantay lamang sila sa mga tigulang lago nga mga lalaki samtang ang tawo nga naghimo sa maong mga krimen hapsay kaayog pamesti nga nakauniporme o hinlog sinina.

Mas garantisado ang kalipay kon matultolan nimo ang tinggil. NA WRONG GRAMMAR. Ano sa wikang bisaya na ayoko.

Kung unsa ng gugma-gugma. Sige lang tag kaon. Examples translated by humans.

Ang gusto ko ay patalikod. Ikaw naman rosas na mahal kong mahal Dinilig kita kung hapong malamlam. Ga sakitx lang sa gibati Unsa.

Na try ko na ang indiano. From professional translators enterprises web pages and freely available translation repositories. Whether youre feeling sad in love heartbroken inspired or nostalgic weve got a collection of relatable quotes for you.

Kana bang hatagan kag buwak. Sakit ba na Di dili ko kahinum. Tanang post diri maka relate sa tanang Bisaya.


Basic Bisaya Questions With English Translation Youtube